Welcome Guest Search | Active Topics | Forum Login

Best wishes fom I rastafari Options
Pussyhunter
Posted: Saturday, December 25, 2010 6:48:54 PM

Groups: Member

I an I waan fi wish unno a happy chrismas and a happier, healthier, and more prosperous new year than 2010.

I an I would a love fi see peace an love amongst all the peeple of the world. We are all member of the human race, all one blood.

Nuff a unno jamp members, naw fuck, and so unno misserable and unno come inna the forum them would unno lang cocky arguments,cussing, hatred, jealousy, and bitterness. I waan fi tell unnno fi cut out them bumble claat negative behavior and practice riteousness. Only riteousness can save mankind
Pussyhunter
Posted: Sunday, December 26, 2010 1:24:51 PM

DENZILL wrote:
PH, U NOTICE PIPPLE NUH HAB NUH RAAS MANNNERS? IMAGINE U SEN OUT GREETINGS TO DEM AND ALL DEM DUH READ AND NUH MEK NUH COMMENT NOR SEY THANK YUH. DEM BAD MIND NUH RAAS.....

DEM BUMBO CLAAT PIPPLE EPON JAMP NUH HAVE NUH ETIQUETTE AND HOME TRAINING..

IN THIS ROUGH TIME NUFF PIPPL EIN AMERICA GLAD FEH DEH KIND WORDS BUT SOME A DEM JAMAICAN PIPPLE YAH HEART JUST DRY AN UNEMOTIONAL

ANYWAY P'HUNTER, ALL DEH RAAS BEST FEH YUH AND YOURS FEH 2011. HOPE DEH MAN MARRIED DAT OOMAN DEH AND LIVE BIG RESPECT ME BREDDA

I an I agree wid wey yuh say. Raspect Jah guide and protect
Pussyhunter
Posted: Wednesday, December 29, 2010 10:48:48 AM

sincerelyyours wrote:
Pussyhunter wrote:
I an I waan fi wish unno a happy chrismas and a happier, healthier, and more prosperous new year than 2009.

Thanks Hunter. I wish for you and yours the same.

Raspect. Jah bless the I
Lorie
Posted: Wednesday, December 29, 2010 8:42:38 PM

Pussyhunter wrote:
I an I waan fi wish unno a happy chrismas and a happier, healthier, and more prosperous new year than 2010.

I an I would a love fi see peace an love amongst all the peeple of the world. We are all member of the human race, all one blood.

Nuff a unno jamp members, naw fuck, and so unno misserable and unno come inna the forum them would unno lang cocky arguments,cussing, hatred, jealousy, and bitterness. I waan fi tell unnno fi cut out them bumble claat negative behavior and practice riteousness. Only riteousness can save mankind

lol hunter, wishing u all the best for 2011 and beyond!!!